?Dzieci są podróżnikami odkrywającymi nieznane kontynenty.
Każdy dzień jest nową przygodą?
Grupy
Bajkowy Plan Dnia
Zajęcia dodatkowe
Archiwum
RAMOWY ROZKŁAD DNIA GRUPY ?KRASNALE? 7.40 ? 8.55 Schodzenie się dzieci, czynności opiekuńcze i samoobsługowe. Zabawy swobodne i ruchowe, rozmowy indywidualne z dziećmi
8.55 ? 9.30 Wspieranie i korygowanie rozwoju dzieci indywidualnie lub w grupach poprzez różnorodne sytuacje edukacyjne
9.30 ? 9.45 Przygotowanie do śniadania, zabiegi higieniczne, czynności samoobsługowe, pełnienie dyżurów, śniadanie
9.45 ? 10.45 I zajęcie edukacyjne Zabawa ruchowa II zajęcie edukacyjne
10.45 ? 11.45 Przebywanie w ogrodzie przedszkolnym, wycieczki, spacery, obserwacje przyrodnicze, gry i zabawy ruchowe. Prace gospodarczo ? porządkowe, tworzenie okazji do eksperymentowania, odkrywania, podejmowania zabaw badawczych i konstrukcyjno - technicznych
11.45 ? 12.20 Przygotowanie do obiadu Obiad
12.20 ? 13.04 Zabawy swobodne. Wspieranie i korygowanie rozwoju dzieci poprzez różnorodne sytuacje edukacyjne, tworzenie sytuacji rozwijających indywidualne zdolności i zainteresowania, ewaluacja zdobytych umiejętności dzieci. Zabawa ruchowa. Słuchanie bajek, zabawy wyciszające i relaksacyjne. rozchodzenie się dzieci. RAMOWY ROZKŁAD DNIA GRUPY ?PSZCZÓŁKI?
Ramowy rozkład dnia
Gr. ?Puchatki?
8.00- 8.30 Schodzenie się dzieci, czynności opiekuńcze, zabawy swobodne i ruchowe, rozmowy indywidualne z dziećmi.
8.30- 8.50 Wspieranie i korygowanie rozwoju dzieci indywidualnie lub w grupach poprzez różnorodne sytuacje edukacyjne.
8.50- 9.40 Przygotowanie do śniadania, zabiegi higieniczne, czynności samoobsługowe, pełnienie dyżurów. Śniadanie
9.40- 10.40 Zajęcia dydaktyczne
10.40- 11.40 Przebywanie w ogrodzie przedszkolnym, wycieczki, spacery, obserwacje przyrodnicze, gry i zabawy ruchowe, zajęcia sportowe, prace gospodarcze, porządkowe, tworzenie okazji do obserwowania, eksperymentowania, odkrywania, podejmowania zabaw badawczych, konstrukcyjno- technicznych
11.40- 12.20 Przygotowanie do obiadu. Obiad .
12.20- 13.00 Zabawy swobodne. Wspieranie i korygowanie rozwoju dzieci poprzez różnorodne sytuacje edukacyjne, tworzenie sytuacji rozwijających indywidualne zdolności i zainteresowania dzieci, ewaluacja zdobytych umiejętności dzieci w ciągu dnia, zabawy wyciszające, relaksujące.
13.00- 13.30 Zabawa ruchowa, słuchanie bajek, rozchodzenie się dzieci
|